...jest pusty
Speck CandyShell Clear - Etui iPhone 6/6s (Clear-Onyx Black)
Szybki podgląd
76,23 zł
be.ez LE rush Escapade - Torba MacBook Pro 17\ (szary)
Szybki podgląd
407,78 zł
Griffin Survivor All-Terrain - Pancerne etui iPad Pro 9.7\/Air 2 (czarny)
Szybki podgląd
220,54 zł
Case-mate Tough - Etui Samsung Galaxy S7 (czarny)
Szybki podgląd
91,50 zł
Case-mate Tough - Etui Samsung Galaxy S7 edge (czarny)
Szybki podgląd
91,50 zł
LAUT FLURO IMPKT - Etui iPhone 6/6s + 2 folie na ekran (czarny)
Szybki podgląd
114,67 zł
Case-mate Barely There - Etui Sony Xperia Z5 (przezroczysty)
Szybki podgląd
44,87 zł
Case-mate Barely There - Etui Sony Xperia Z5 Compact (czarny)
Szybki podgląd
44,87 zł
Laut NOMAD - Etui iPhone 6/6s (Berlin)
Szybki podgląd
65,19 zł
Laut NOMAD - Etui iPhone 6/6s (Sydney)
Szybki podgląd
65,19 zł
Strona głównaTABLETYSAMSUNGTORBYPURO Tablet Messenger Bag 2 - Torba iPad-10.1 (granatowy)

PURO Tablet Messenger Bag 2 - Torba iPad-10.1 (granatowy)

99,34 zł
Producent: Puro
Kod: TABBAG2BLUE
EAN: 8033830048784
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (7 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Młodzieżowa torba z paskiem na ramię przeznaczona do użytkowania w orientacji pionowej. Wyposażona w kieszonki na akcesoria i gadżety pomieści dowolny tablet z ekranem o przekątnej do 10.1" - np. nowego iPada lub Samsunga GALAXY Tab 2. Pikowany design z dobrze widocznym logo PURO Italian Style. Posiada oddzielną komorę na drobne dokumenty z kieszonkami na akcesoria. Specjalna kieszeń na tablet wykończona futerkowym materiałem. Wygodny pasek naramienny z regulacją długości. Ukryta kieszeń zapinana na zamek z przodu torby. Powiększane suwaki ułatwiają otwieranie i zamykanie torby. Wykończone jasnozielonym materiałem od środka.
Kolor bazowy granatowy
Kompatybilność iPad 2/3/4
Typ Torba
Gwarancja 24 m-ce
Wymiary kieszeń na tablet: 20x25x3 cm
Wzór Pikowany
Kolor dodatkowy zielony

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.